Selasa, 22 Mei 2012

'KEHILANGAN'

kupejamkan mataku , ketika kau telah pergi jauh darikuu . berharap sebuah khayalan indahh akan membuatkuu tersenyum . aku terseyum..yaa aku tersenyum ketika aku melihat dalam mimpiku,kamu tersenyum lebar untukQ . aku senang kau terlihat begitu bahagia , bahagia dgn aku melepasmu . ini adlah hal yg plng aku benci dari hdupku ,tapi harus aku lakukan, dan ketika angin mulai bersemilir..aku berkata pd angin itu,aku memohon dgn berkata,"wahai angin, bawalahh seruanku padanya,katakan pd cintaku itu..aku merindunya..sangat merindunya" . entahh apa yg ada dfikiran.y setelah itu, aku tak tau..apa masih ada aku ketika dia berfikir , apa ada aku dhatinya .. kenangan,apa itu kenangan . apa masih berharga dihatinya . ohh tuhann bunga cintaaku telah musnah, hilang..dan tak terlihat . apakah itu tandanya..?? Ahh tidakk aku yakin dan percaya keajaiban cinta akan datang padaku :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar